REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

Kategorie produktů

Nejnovější produkty
Půjčovna
Strojky, hlavice
Fény
Ostatní
Dárkové poukazy
Strojky
Domácí
Příslušenství
Mazací a čistící prostředky
Nabíječe a akumulátory
Nástavce a stojánky
Stříhací hlavice
Aesculap
Andis
Laube
Laube shark, buzz
Moser
Oster
Salon Oliver
Wahl
Profi
Fény
Příslušenství
Ruční
Stojanové
Stolní
Sušící boxy
Hřebeny
Celokovové
Antistatické
Bez rukojeti
S rukojetí
Hrabičky protáčecí
Prořezávací na zacuch. srst
S dřevěnou rukojetí
S otočnými hroty
S plastovou rukojetí
Antistatické
Tupírovací
Vyčesávací
Kartáče
Hrabičky
Se zahnutými drátky
Kartáče na pudr
S kovovými hroty
S mosaznými hroty-antistatické
Na hrubosrsté
Štětinové
S dřevěnými hroty
Gumové
Čistič kartáčů
Nůžky
Efilační nůžky
Nůžky pro leváky
Sponové nůžky
Chris Christensen nůžky
Kleště na drápy
Pilníky
Zastavovače krvácení
Kosmetika
Antistaty a finální přípravky
Gumičky, natáčky
Hygiena očí a úší
Kondicionéry
1All systems
Bio groom
Chris Christensen systems
Cowboy Magic
Crown Royale
Ehaso
Iv San Bernard
Laser Lites
Pure paws
Ring 5
Summerwinds
The Stuff
Vellus
Oleje
Parfémy
Pudry, křídy, barvy
Barevné křídy
Barevné pudry
Barvy na čenich
Barvy na srst
Bílé křídy
Bílé pudry
Fixační krémy na pudry
Korekční tyčinky a krémy
Křídové spreje
Rozčesávače
Šampony
1All systems
Bio groom
Chris Christensen systems
Cowboy Magic
Crown Royale
Ehaso
Iv San Bernard
Laser Lites
Pure Paws
Ring 5
Summerwinds
Vellus
Speciální přípravky
Peány
Škrabky na zuby
Trimovací stoly
Trimování
Hrabičky
Nože
Pemzy a návleky
Vany
Ostatní
Obojky
Vodítka
Stříhačské blůzy a zástěry
Přepravní boxy a tašky
Použité repasované zboží-bazar
Služby
Broušení
Servis
Stříhání
Stříhání, česání, úprava
Kurzy

Košík

Reklamační řád pro internetový obchod www.salonoliver.cz

který upravuje podmínky, na jejichž základě uplatňuje Kupující svá práva při rozporu zboží s kupní smlouvou a dále podmínky uplatňování odpovědnosti za vady vůči Prodávajícímu, popřípadě jiná práva níže uvedená.

Martina Koudelková – Psí salon Oliver, IČ: 45297355, DIČ: CZ7251290178, se sídlem: Cholupická 344/50, 142 00 Praha 4, Kamýk, telefon: 241 710 968, Fax: 241 471 360 při prodeji výrobku spotřebiteli s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytuje takové informace, aby se Kupující mohl dostatečně seznámit zejména s jeho parametry, cenou, se způsobem jeho dopravy a s úhradou a lhůtou dodání. Zaplacením a převzetím věci přechází na Kupujícího vlastnictví zakoupené věci, mimo splátkový prodej zboží, kde je přechod vlastnictví stanoven příslušnou smlouvou.

Záruční doba začíná běžet od data převzetí věci Kupujícím. Záruční doba je u všech výrobků obecně 24 měsíců od data převzetí zboží, pokud výrobce, nestanoví záruční dobu jinou. Záruční doba je zpravidla vyznačena v záručním listu přikládaném k výrobku. Není-li k výrobku vystaven záruční list, platí záruční doba zákonná (24 měsíců) nebo doba vyznačená na prodejním dokladu (v případě kupujícího-spotřebitele je-li delší než 24 měsíců). Pro prodejní a poprodejní servis postačuje doložení prodejního dokladu (faktury), dokladu o zaplacení zboží či jiné prokázání nákupu zboží u Prodávajícího.

I. Rozpor s kupní smlouvou

1.1 V případě dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou má Kupující právo na to, aby Prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku Kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může Kupující požadovat slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

1.2 Prodávající bere na zřetel rozpor s kupní smlouvou zjištěný během šesti měsíců od převzetí věci, pokud z povahy věci nevyplývá, že existenci rozporu musel Kupující zjistit již při jejím převzetí. Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

II. Reklamace

2.1 V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva: – jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy,

a) jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží,

b) jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití,

c) jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Reklamaci lze uplatnit u kterékoliv z autorizovaných servisních opraven příslušného výrobku, jejichž seznam je uveden v „Záručním listu“, nebo odesláním na poštovní adresu Martina Koudelková – Psí salon Oliver, , Cholupická 344/50, 142 00 Praha 4, Kamýk. Odpovědný pracovník servisu rozhodne o oprávněnosti reklamace.

Reklamace se nevztahují na případy:

  • vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu s návodem k použití (např. provoz při nesprávném napájecím napětí, připojování na nedovolené zdroje proudu) anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího
  • prokazatelných nedovolených zásahů do přístroje
  • nese-li předložený „Záruční list“ zjevné známky provedených změn údajů nebo je-li na výrobku odlišné výrobní číslo od toho, jež je uvedeno v „Záručním listu“
  • na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty
  • vady způsobené vlivem živelných katastrof

Reklamaci je možné uznat pouze v případě prokázání následujících skutečností:

  • že je výrobek vadný, za tímto účelem Kupující předloží vadný výrobek v provozovně Martina Koudelková – Psí salon Oliver, , Cholupická 344/50, 142 00 Praha 4, Kamýk anebo u servisního technika ve značkovém záručním servisu,
  • že se vada vyskytla v záruční době (za tímto účelem Kupující prokáže okamžik prodeje, v případě, že k výrobku byla poskytnuta delší záruční doba než obecná, je třeba ji prokázat zejména záručním listem, kde je vyznačena)
  • Kupující prokáže, že koupil výrobek od Prodávajícího (za tímto účelem Kupující předloží platný prodejní doklad s vyznačením data zakoupení výrobku prokazující nákup reklamovaného zboží nebo jiným věrohodným způsobem nákup reklamovaného zboží prokáže).

Nebude-li kterákoli z podmínek zde uvedených ze strany Kupujícího řádně splněna, nebude reklamace uznána jako oprávněná a následně vyřízena.

2.2 K reklamovanému zboží je vhodné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu – fakturu či je třeba koupi prokázat jiným způsobem, a dále popsat závadu. Reklamované zboží doporučujeme předat v originálním obalu a kompletní, to znamená včetně všech kabelů, manuálů, jiného případného příslušenství a podobně.

2.3 Prodávající vydá Kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Termíny pro vyřízení reklamace :

Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejich uplatnění, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na lhůtě delší. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Dojde-li k výměně vadného výrobku za nový anebo byla-li vyměněna součástka výrobku, začne běžet nová záruční doba k danému výrobku, resp. k jeho nové části, znovu od převzetí nové věci, resp. věci s novou součástkou. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek podle záznamu v záruční opravě. Záznam o provedené opravě je oprávněn provést pouze Prodávající či autorizovaný servis. V případě oprávněné reklamace má Kupující spotřebitel právo na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). Stejné právo náleží i spotřebiteli pro případ odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení reklamace jsou hrazeny Prodávajícím.

Martina Koudelková – Psí salon Oliver

Prohlédněte si naší kompletní nabídku pro Vaše miláčky

nabízíme potřeby pro střih, kosmetiku, doplňky, krmivo a řadu dalšího zboží

Salon OLIVER


Sídlo firmy a provozovna:
Cholupická 50
142 00 Praha 4

IČ: 45297355
DIČ: CZ7251290178

Provozní doba


Vždy po telefonické domluvě
 
Obchodní podmínky
Dodací podmínky
Zápůjční řád
Reklamační řád

Najdete nás